Kurs online „Media społecznościowe dla żłobków i przedszkoli”

Poznaj pierwszy tego typu kurs mediów społecznościowych dedykowany żłobkom i przedszkolom! Dowiedz się, dlaczego warto zgłębić ich tajniki i jak wykorzystać je do promocji i budowania wizerunku swojej placówki. Naucz się tworzyć grafiki i wykorzystywać video, poznaj techniczne możliwości Facebooka oraz Instagrama, które warto wykorzystać! 

Kurs prowadzi dla Ciebie Anna Ledwoń-Blacha – Co-founder oraz Creative Director w agencji marketingowej More Bananas.

Zakup Kurs
Dowiedz się więcej
MODUŁ I

Możliwości Facebooka dla żłobka lub przedszkola

MODUŁ II

Tajniki Instagrama dla żłobka lub przedszkola

MODUŁ III

Tworzenie prostych grafik do mediów społecznościowych żłobka lub przedszkola

MODUŁ IV

Wykorzystanie video w mediach społecznościowych żłobka lub przedszkola


Dlaczego warto?

Poznaj 6 powodów dla których warto zapisać się na nasz kurs z mediów społecznościowych dla dyrektorów

Niemal 10 lat doświadczenia prowadzącej zostało skondensowane w pigułce specjalnie dla Ciebie – w przystępny i prosty sposób!

To pierwszy i jedyny taki kurs na rynku, który jest dedykowany dyrektorom oraz wychowawcom żłobków i przedszkoli.

Nasz kurs to nie tylko teoria, ale również praktyczna prezentacja możliwości, jakie dają Ci media społecznościowe.

Nauczysz się efektywnego
(i efektownego) wykorzystania mediów społecznościowych, co pomoże Ci w budowaniu wizerunku Twojej placówki.

Nauczysz się, jak pozyskać dobre recenzje, które obecnie są jednym z najważniejszych kryteriów wyboru placówki.

Media społecznościowe pomogą Ci również budować trwałą relacje z rodzicami, opartą na wartościowej komunikacji.

Zakup kurs

Bonusy do kursu!

Kalendarz marketera
z którym będziesz w stanie zaplanować wszystkie swoje działania w mediach społecznościowych!
Baza wiedzy i narzędzi

w której otrzymasz do dyspozycji wiele przydatnych narzędzi i dodatkowe informacje o ich wykorzystaniu.

KURS PROWADZI

ANNA LEDWOŃ

Co-founder oraz Creative Director w agencji marketingowej More Bananas. Zakochana w mediach społecznościowych oraz marketingu – z wzajemnością. W zawodzie od ponad 7 lat. Kreatywna, chłonie nowości jak gąbka jednocześnie opierając swoje działania na twardych podstawach i liczbach.

Autorka licznych artykułów branżowych, szkoleniowiec, blogerka. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii Informacyjnych w marketingu na WSE oraz studia magisterskie z zakresu Zarządzania i Marketingu na AGH w Krakowie.